Onsdagsfrulleeee på morgonkvisten!


Frukosten idag blev mina supergoda Oopsies med KALLA köttbullar på! Aldrig någonsin ätit en köttbullemacka men nu helt plötsligt var jag verkligen sugen på det, hur det nu kom sig. Till mackan åt jag skinka, ost, gurka & paprika! Mums. Nu ska jag promenera till Jacque och plugga med henne, senare ikväll blir det tacos med Michelle och Kenny. Peace!

tusen tack :D

sv; hihi detsamma! :)

Har du haft en bra vecka änsålänge? :)

kom precis hem, ska strax sticka ut o ta outfit bilder :D

Jo tack allt är bra med mig med:)



gjort idag då?



kram Frida

Moa

Sv;Hehe ;)

aa! :D<3

svar: Tack, dsm ! ♥

Hej på dig! Allt bra?

Det skulle göra mig jätte glad om du ville kommentera min frågestund med ett par frågor.. http://aliciablomqvist.blogg.se/2012/march/fraga-pa.html

PUSS!

Har du gjort din design själv?

gott :3

SV: Taack! :D♥ Allt bra?

Tack detsamma hörredu!:D

jadu de gör verkligen de, hur har du haft din dag? :)

as snygg header!

sv; hänger inte med va du snackar om nu :o hahah!

Mia

Häligt! :D Nej jag har ingen utomlandsresa inplanerad, har inte råd med någon just nu :(

sv: haha förstår det!

Provet för mig gick väl sådär, hoppas jag klarar!

hoppas du haft en toppen bra dag finis! :D

Min dag var också jättebra :)

Ja, eller hur! Odd Molly såååå sött <3

Hoppas du får en as bra vekca :D

kram

Min dag var också jättebra :)

Ja, eller hur! Odd Molly såååå sött <3

Hoppas du får en as bra vekca :D

kram

sv: haha jo, men snön var bara hos mej på förmiddagen, och idag, gud så varmt o skönt det var, vare så för dej idag? :)

Gott :)



SV: Tack så mycket :)

Nja min dag har varit sådär, hoppas att din var bättre? :)

Hej! fin blogg :) allt bra?<3

Supergott med paprika på mackan ju, speciellt med gul paprika :D



Hoppas du har en bra kväll!

superfin blogg! intresserad av ett bloglovinbyte? :)

Sv Jag har precis fixat käk till ungarna så nu är det lugnt en stund innan kvällen kommer på besök :) Vad gör du ikväll?

Ser galet gott ut!

svar: det är bra hur är det själv? :)

sv: visst :) lägg till mig & säg vilket nummer du blev, så lägger jag till dig efter :D kram

Förstår att du är skoltrött. Lider med dig, vet hur tufft det är. MEN det går fortare än man tror. Skulle ge allt för att bara ta vara på allt LITE mer :(



Svar: Haha! Ja men visst är det så. Jag var lite osäker på vad jag skulle tycka om mocka, istället för skinn - men jag är såååå jäkla nöjd. ;) Dom är verkligen LÄCKRA.

mums!

Frågestund på min blogg och det skulle vara kul om du var med och ställde en eller flera frågor ;)

Puss <3  http://Views.blogg.se

sv: Tack det samma! :)

Åh tackar... är nog lite av en byxdress-fantast <3

tusen tack :)

min dag har vart hur bra som helst , själv? :) kram!




Kom ihåg mig?