Nu beger vi oss hemåt!

Efter en helt underbar helg här i Sandviken är det nu dags att lämna det fina vädret, fina stället och den underbara helgen för att komma hem till Stenungsund och göra sig redo för skola. Beräknad ankomst är 00.43 ikväll typ så jag kommer vara ordentligt trött senare. Vi hörs mer när vi närmar oss vår slutdestination, nu anländer tåget när som helst. Btw: Måste bara säga att Norlie & KKV helt klart gjorde min och Jeanettes dag. Nu gör det inget om programmet gick så dåligt som det gick. Berättar mer senare på tåget, har bara 1% batteri kvar på mobilen så det förvånar mig faktiskt att min mobil inte dött innan jag hunnit skriva klart, peace!

Svar: Hehe okej ;) Ja idag har jag tävlat hästhoppning och det gick riktigt bra, så idag har min dag varit toppen! Har ud haft en bra dag idag? :) Kram!

tråkigt att det inte gick som du ville :/

Åh, vad gott det ser ut!:)

Vilken fin och härlig blogg du har! Hoppas du har en bra tisdag och kolla gärna in hos mig om du vill! Kram :)




Kom ihåg mig?