Nu är det slut på veckan!

Helgen börjar dra sig mot sitt slut & imorgon är det återigen dags för skola och verkligheten. Denna veckan är ganska jobbig i skolan då 3 av 5 dagar består utav prov men det ska jag förmodligen klara mig igenom utan några konstigheter. Är ledig nästa helg också vilket ska bli riktigt skönt då helgen ser ut att inledas med årets första golfrunda med Jacqueline om vädret tillåter oss till att spela. Det märker vi! (y)
a
Har ni haft en bra helg? Tyckte ni det var rätt person som vann Melodifestivalen?
Jag tyckte det inte var mer än rätt att Loreen vann, hon är charmig, sjunger bra, förmedlar energi och är en PERFEKT kandidat att skicka för att representera Sverige i Eurovision Song Contest.

image description
Bild: Mammas köttbullar, brunsås & sallad!

Idag har jag hunnit med att göra franska läxan, spanska läxan, fixat med bloggen och kommit långt på naturkunskaps kompletteringen! Dock har jag inte pluggat någon matte (som jag förövrigt är i mest behov att göra) men det är så sjukt tråkigt så jag får inte tummen ur att börja. Tycker ju matte är så sjukt tråkigt & ointressant vilket leder till att jag inte har någon motivation till att jobba något med det. Har precis ätit middag som idag var mammas hemlagade köttbullar med brunsås och sallad - som blev super gott! Nu väntar jag på att klockan ska bli åtta så jag kan få åka till ishallen för att träna veckans sista kvällspass, ska bli skönt. Ha en super kväll - peace

haha aa verkligen :D känns som magen ska spricka nu....

okej härligt, vad tränar du?

ja ska nog bara ta de lugnt kväll :)

haha aa verkligen :D känns som magen ska spricka nu....

okej härligt, vad tränar du?

ja ska nog bara ta de lugnt kväll :)

Sv: Tack ska du ha. Beställde faktiskt ett par nya brillor idag :D Japp det är styrka i dom. Är ett riktigt blindstyre utan :( haha

sv: ja jag mår mycket bättre idag! kram

SV; Jodå (:

- Fast jag minns inte när vi började snacka Thailand, blir förvirrad här, haha (:

sv: nä bara vila upp till helgen haha, själv? :) kram

aaaa :D!!

aa fotboll och gymmar. men fotbollen har ja lagt lite åt sidan. så mkt i skolan nu :)

svar: Tack vad glad jag blir! :)

ah vad gott med riktiga hemgjorda kottbullar!

sv: Haha exakt vad jag också tycker! Men det lär nog bli en riktig sommar"plåga" så det blir nog svårt att komma ifrån, hehe :)

Åh jag hatar också matte!! Har ingen bra lärare heller så jag satsar inte så mycket på det ämnet, bara jag får Godkänt så :)

kramis!

jaha, okej! :D

jag hejjade på topcats ;) hihi, tror europa hade gillat dom! ;);)

Sv: Guldiga pilot-brillor. Låter inte illa va ? ;)

Mjo, fast jag har vant mig. Haft brillor sedan jag gick i femman och varvar med linser emallan åt ;)

min helg har varit helt okej din då? :)

sv: de är fest och ja får in mina pengar då :D

haft en bra helg?:)

Svar: Tack så mycket! :D

Allt är bra med mig, själv då? :)

Kul att du var med i helgens blogg i min blogg! :)

Nu har jag utsett den som blev det!

Klicka in hos mig & kolla om det blev du ! :D

http://aileenalami.blogg.se/2012/march/helgens-blogg-blev.html#comment

SV: förstår det! min dag var fantastisk och vädret var underbart. äntligen vår! i veckan blir det jobb och på fredag London. har du varit där och har några tips på saker att göra? hoppas du får en underbar kväll!

Vad gott! :)

Svar: Tack söta du för dina ord! (;

Det var helt underbart att slippa den smärtan måste jag säga. Och angående semestern....jag längtar jag med ;)

Kram på dig - och ha en fortsatt fin söndag!

Jag tycker också att hon förtjänade att vinna :)

sv: Haha jag gillar också dom tröjorna :)

Händer det något särskilt ikväll?

svar: det blir nog mest skola och träning! ^^ dudå? :)

sv: tack!

Jadå, sj?? :D

nej, hojja! grinade ju när jag for hem så.. ja gör de! finns en hel del! :) ja, shoppingen och allt är kanon! och super billigt! ja, testa allt du vill! de är värt de! :) tack så mycket fina du!

sv; jag med :D

SV; Tack :D Jag har varit rödhårig sen i oktober :) Kram




Kom ihåg mig?