Livet är dagarna vi minns!

cc
moi
c
Sitter här och kollar igenom bilder från när vi i höstas var i Colchester med klassen & inser nu hur mycket jag faktiskt saknar det. Kommer ihåg allt roligt vi gjorde, hur bra alla lärde känna varandra och vilken jävla upplevelse det var att få åka dit och göra det vi gjorde. Så mycket engelska jag lärde mig under de två veckor vi var där var säker mer än det jag lärt mig sedan jag började med språket i lågstadiet. Dagarna var fyllda med spänning och kvällarna var fyllda med äventyr. Ta mig tillbaka, snälla :)

Imon är det tisdag :) och jag hoppas du får en bra en :)

allt bra med dig då? :)

sv; tack :)

Tack :D <3

Jättefina dina med!!



Vilken kavaj tycker du passar bäst till min blå spetsklänning, den vita eller svarta? Har du någon favorit? :)

sv; haha ja Jessica har åkt ut, klarade knappt av henne heller ^^ usch va jobbig, jag blev nästan bara på dåligt humör av att se henne, haha! men blogg Hannah lämnade huset i söndags och Rodney från förra årets Big Brother är nu med igen! Hejjade faktiskt nästan lite på Hannah W eftersom att hon gjorde ju alla stunder i Big Brother även fast jag inte gillar henne så gillade jag henne bara pga att hon gjorde en hel del grejer man bara skrattade åt just för att hon är hon haha! men nu hejjar jag nog lite mer på annica,hanna r eller amandus, är inte helt säker ännu, tycker att det här gänget är lite tråkigare än de gänget som var förra året ;)

sv; haha, ja det är det :) fina bilder!

sv: ja! eller hur. <3

superfin blogg! :)

Hejhej!

Just nu pågår en frågestund på min blogg!

Kicka gärna in och ställ en fråga eller två!

Jag svarar på ALLT... Fotografering, min USA resa, min vardag...

Kram fina du!

Det är så kul att göra något med klassen:D jag saknar alla dessa stundder i åttan, nian och förra gymnasiet där vi hittade på saker tillsammans.

Svar: Tack så hemskt mycket fina du! Önskar dig densamma! :D

VAd mycket härliga bilder! :D



SV: Åh tack haha :)

Ja det var faktiskt rikitgt roligt även om man längtade tillbaka sista dagarna... men det var en riktigt fin chans vi fick som fick åka dit :) söta bilder (a) puss på dig! <3

fina bilder! :)




Kom ihåg mig?