J'ai faim de loup - jag är hungrig som en varg!

Som min lärare på högstadiet sa & som aldrig stämt in lika bra på mig som det gör nu. Sitter på bussen på väg till thaien & känner hur min mage verkligen krampar i behov av mat. Ägnade hela skollunchen åt plugg i biblioteket så mat har varit prioritering två. Nu dör jag av hunger och kan inte vänta tills jag mött upp Amanda och får lov att äta. Nu kommer thai mat verkligen sitta fint - längtar!

 

svar: tack! vi köpte henne som kattunde för ca 2 år sedan tror jag :)

sv: Tack!

Önskar dig en trevlig kväll! :)

Svar: Okej! ;) Håller du på med någon sport? Och i så fall vilken? Själv håller jag ju på med hästar, så det räknas väl :p Kram!

åh thaimat!!<3333



sv: usch ja :(

vad händer i helgen?:D

kram!!

Svar: Visst är dom läckra? Dör lite ;)

- Men oj!!! 50% alltså? Det var inte dåligt, haha! Ja du, det var verkligen synd..

sv; ja de är dom! =)

Hej :)



ska vara med min pojkvän, själv? :)



Har du något boktips? :) Skulle verkligen behöva hitta en bra bok och läsa :)



Svara gärna även på frågan i mitt senaste inlägg :)

Hoppas du får en underbar dag :D

Åh men vad gott med Thai mat! Hoppas du proppar i dig ordentligt:)



Kram

SV: Detsamma :D




Kom ihåg mig?