Filmtips - TAKEN!

taken
Tänkte slänga in ett lätt och snabbt tips om en sjukt bra film som är riktigt värd att se och även BRA att se.Handlar om två tjejer som åker till Paris för att därifrån börja följa deras favoritgrupp U2 på deras Europa turné - men hur går det för dem? Det avslöjar jag inte här då jag vet att många blir sura om man avslöjar för mycket - då blir det ju inte lika kul och spännande att sedan kolla på filmen. För er som inte sett den rekomnenderar jag starkt att se den & jag själv som såg den med Michelle i lördags efter Melodifestivalen ska snart ta och se den igen, så bra var den! Om ni ser den/har sätt den får ni gärna skriva vad ni tyckte/vad ni tycker om den!

Sv: Följer dig också nu! Blev nummer trettio =) Kram.

Inte vad jag vet ännu :)) självdå?

Ja verkligen jättehärligt! :)

kul med filmtips :D

den är bra! :)

taken verkar så jäkla bra!!



sv: usch, matte är hemskt:( jag har pluggat fysik hela veckan typ :/

allt är kanonbra med mig tkr jag! :)

vad gör du?

Den är riktigt bra, men hemsk :(

QUI

grym rulle!




Kom ihåg mig?