Filmtips - På en riktig psyko/skräckis!

Jag bara MÅSTE se denna filmen. Den verkar så sjukt läskig, äcklig och allt på samma gång men samtidigt SJUKT bra. Den går som reklam innan Paranormal Activity 3 filmen, så jag vet inte riktigt om den kommit ut än. :/ Verkar bara som den finns i "cam" format, då någon idiot suttit och filmat hela filmen på bion! Haha no lifer.. Endå skall jag ladda ner en sådan version för att se hur dålig kvalitéen är eller om det går att se den endå! Helt seriös, jag blir verkligen rädd när jag ser trailern samtidigt som jag blir jätte sugen på att se hela! Hur tycker ni den verkar?

Någon som sett den? Isåfall SÄÄÄG om den är värd eller inte! :D

SV; Hehe ja eller hur! Jag vet faktiskt inte. Får se om jag hinner! Men hade varit jättekul :D



Ah fy fan! Till och med jag som har kollat på massa skräckisar blir rädd när jag ser denna trailern. Tror faktiskt inte jag vågar se den på bio alltså. Kommer nog bli psykiskt störd efteråt! Haha

sv; hihi :)

hur är det med dig då?

:)

kram

sv: Tack så mycket, detsamma! :)

Ja, det hoppas jag absolut att det gör.

Svar: Tack så mycket, 14 månader har vi varit tillsammans :)

Hej!

Ville bara kika in och önska dig en härligt torsdag:)

Vad gör du?^^

Hej allt väl med dig?:)

Hoppas du får bra start på helgen, skön blogg förresten<3

Gå ut och fota bara :D

sv; tack sötis :d

Hej! Kan du kolla in mina senaste bilder för att se hur våren börjar komma till mitt hemland Finland? Kommentera gärna vad du tycker om dem!



http://twinstars.blogg.se/2012/march/forest-2.html#comment

Har sett den, helt OK! Men den är som en dokumentär, alltså lik paranormal.. Men skulle snarare säga att den är intressant, INTE läskig :) Förresten måste vi ses snart!!

Jag och en kompis hade tänkt se den, men det blev aldrig så :)



SV: Gud vad mysigt! Bara över veckan? Eller bara och bara...

SV: Tack detsamma!

SV: Tack detsamma! ska du göra nått kul i helgen?

Fin blogg :)

Hej!



Allt bra? Gissa gärna kändisen på bloggen. De 2 första som gissar rätt vinner en länkning :)



/Emelian

sv: menart! :D när man har extra dagar på sig att plugga!

jag vet inte om jag vågar kolla på trailern.. XD

Skulle du kunna fråga något i min frågestund? Skulle vara jätte snällt! :D

Åh, jag har skräckisar :P

tack så mycket :) Dock är det inte igenomborstat så ska ta ytterligare en bild på det tänkte jag :)




Kom ihåg mig?