Fattiga riddare till frukost!

wop
Vilken härlig morgon jag fått idag, vaknade bredvid den finaste killen i världen, gjorde en underbart god frukost & det enda som saknades var vårsolen som hade behövt lysa in genom fönstret för att göra allting perfekt. Ha en fin dag kära läsare! Nu måste jag kila till bussen... skulle gått för cirkus 2 minuter sedan!

Ingredienser
2 ägg
0,5 dl fibrex
0,5 dl vatten
1 dl grädde
1 msk vaniljpulver
2 msk fiberhusk (behövs inte märkte jag)
1 msk kakao
sukrin
kanel
sylt
grädde etc till servering


Gör så här
- Lägg fibrex i blöt så att fibrex suger åt sig vattnet
- Blanda ägg, grädde, vaniljpulver, kakao och fiberhusk.
- Vänd mackan du valt att använda i smeten & stek på båda sidor i stekpanna

Sv: Min onsdag va bra och solig! :) Din då?^^ Kram!

Önskar dig en finfin torsdag :D

riktigt fin blogg!

checka gärna in på min, har gått ner 11 kg och skulle vara tacksam om du ville kolla, har nu bloggdesign också! kram!




Kom ihåg mig?