Duty calls - S.C.H.O.O.L.


Efter en härlig förmiddag hemma i OnePiecen beger jag nu till skolan för att göra det eftertraktade naturkunskapsprovet... På med skinnjacka, glajor & converse o ut i vårvädret. Dock förvånade det mig faktiskt att det var såpas kallt ute idag trots att solen skiner - snälla blåst blås er väg!

LYCKA TILL!!!



SV: nej :((

puss

sv; kommentera inte i tävlingsinläggen om det inte har med det att göra :)

kommer nog aldrig mer åka hihi :(

SV: jag mår bara bra. sj? min helg var grym! hade det helt underbar i London :) hade du en bra helg?

sv; hihi ja! :D

sv : tack :)

SV; ja den var bra! :D Men lite rå ja! Peter stormare eller? Han är sjukt grym iaf :D Hehe nä jag har faktiskt inte sett det så mycket. Någon gång lite grann kankse :D

sv: nu följer jag dig med :)

blev nr 37 :)

hur har din dag varit? kram :)

Hej igen finis!

Startat en ny blogg än en gång, besök den gärna och släng in en kommetar!

Kram

Åh så fin blogg!

Allt bra? :D



/ ℒɪsɑ | Ƥһօʈօɢяɑƿʜყ ♥



PS: Var gärna med i min veckans blogg och få mminst 100 nya besökaren!

http://lisafisap.blogg.se/2012/march/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang-v12.html#comment

sv; aha vad kul! :D man fick inte göra så mycket, typ ut med varor, fronta & slänga kartong & plast ;d

så himla skönt :) hihi kan du inte vara med i min tävling på bloggen ? <33

så himla skönt :) hihi kan du inte vara med i min tävling på bloggen ? <33

Haha tack ska du ha. Det är inte varjedag man möter på någon som heter Elina liksom :)



ja den låten är grym älskar den :D

Hej! Jag har precis startat en blogg om mode och komentera gärna vad du tycker, kram!



http://pfrida.blogg.se/




Kom ihåg mig?