Det går bra nu kompis....


Hahahahaha som rubriken lyder är jag & Alexander värdelösa på matte.. Tycker även våran lärare bör skämmas över att cirka 20/30 elever i en klass får IG på provet - inser inte hon att det kanske är hon det är fel på? :o Säger åt oss att anstränga oss mer och att vi inte försöker.. Jag jobbar varenda lektion och försöker allt jag kan men hur lätt är det när man inte fattar för att hon stressar sönder på genomgångar och inte repeterar när vi till och med säger att vi inte fattar ?! :o Åh blir så arg, detta var mitt och många andras först IG vilket inte är särskilt kul..

Jag suger jag med.. och jag går NV...



puss

haha ja jag menar de ;)

allt bra?:D

haha gör inget:D

sv: jo de är bra :D

görs?:D

sv: tror verkligen inte jag blir besviken! :)

Tack så mycket hoppas du men får det!



snygg blogg förövrigt!

Ja visst är det så! Man får hitta på något riktigt kul så man piggnar till lite =D. Vad gör du idag? Kram

åh tack så mkt :D allt bra?

Ja men precis. =)



Vad duktig du är. =) Tack. =)



Allt bra? =)

Sv: Strävt i munnen tycker jag nog inte att jordnötssmör är, men man tycker olika.. ;) Testa kombon vettja! :D

Åh tack detsamma pårej ! :D

kram

Kämpa på!

SV: Tack detsamma fina du!

SV: haha Natur med inriktning beteende sista året :))) haha



puss




Kom ihåg mig?