Bloglovin'

bloglovin
Här kan ni följa bloggen med bloglovin' - det gör det lättare för er som är här med jämna mellanrum. Man ser uppdateringarna lätt och kommer med ett snabbt klick till bloggen och kommentar sidan. ♥ Det enda man behöver göra är att klicka på ikonen och bli medlem, därifårn kan man följa alla bloggar man läser, så man inte missar något roligt och intressant som dyker upp hihi! Kram

Sv: no worries, tycker din blogg ar sa bra for att du, precis som jag, experimenterar lite med "vanliga" recept for att gora dem nyttigare for halsans skull. :) Bra med lite inspiration sadar!

sv: tacks så mycket desamma! :D

Ja, thai är också sjukt gott!

Jag ska träna, baka och gå på restaurang :)

Är redan en trogen följare! ;) haha

Bars :)

sv: tack fast det var igår jag fyllde år :D jag firade min dag med att äta lunch på vapiano med bästavännerna och sedan på kvällen kom släkten :)

sv: Jag skulle vilja shoppa i USA i forever21 butiker där:D

svar: haha härligt! :)

jag måste plugga e hel del.. själv? :)

fan vad härligt tjejen :D

fan vad härligt tjejen :D

- Åh, tack så väldans!

SV: Oj, har du inga naglar? :o

- tack, mår mycket bättre idag :D

Sv: Ska bara vara med några kompisar, själv då?

Vill du vinna ett valfritt filter från tvspelsweb för max 200 kronor? Läs då mer här: http://lindassphoto.blogg.se/2012/march/fototavling.html#comment :D

Hej, sugen på att följa varandra via bloglovin/blogkeen?

Söt blogg btw.




Kom ihåg mig?