Banana Kill!

Nu pågår tydligen årets konstigaste och mest onödiga tävling - så kallad Banana Kill. Som går ut på att med en banan "döda" så många man kan genom att sätta bananen mot personens rygg och säga "banana kill" ?!?! När man dött ger man sin mördare en lapp som visade att man var med i spelet & personen med flest lappar som dödat mest personer eller ah den personen som är sist kvar VINNER.. Vart är gymnasiet på väg?

Hejsan kikar in och önskar dig en trevlig dag! :)

Vad ska du hitta på för skoj?

Kram

Fin blogg du har!

och fin är du också dessutom!

sugen på bloglovin byte? kram! :)

sv; vart följare 23 :)

Sv: Ja det går jätte bra för mig, när jag började så var jag inte så bra på att åka skridskor men nu är jag en av dom snabbaste!:D

Vad kul, vilket lag spelade du i? :D

Jag mår super bra:)

Haha men herregud xD

Ja precis, det bästa som finns och livar upp det mesta här i livet :)

ska vi följa varandra via bloglovin? kram=)

Svar: Ja, det ska verkligen bli skönt med helg!

Allt bra med din då?:)

HAR STARTAT VECKANS BLOGG,ANMÄL DIG NU OCH SE VAD VINNAREN FÅR! GE DITT SVAR PÅ INLÄGGET TÄVLINEG PÅGÅR! <3 <3



puss o kram / lycka till :* <3

åååh ja... odd molly är ju för vackert :}

SV.

Haha helt okej :P

Hahah vilken bra affisch



Svar. Tack va kul att du tycker det, Kommer nya tips varje vecka =)

sv: ja han är riktigt snygg,:D

sv: haha okej x) ehm... jag har inte börjat än ^^

Jag antar att du är rätt bra på det? läste att du tränar 6 ggr i veckan :P

Idag mår jag så bra så, det är ju fredag då mår man ! hur mår du själv ? :)

SV: haha, nej det är ju inte så ofta det infaller! hur mår du idag?

Sv; Vilken serie menar du? alltså att jag har alla boxar av? Är lite förvirrad :/

hahahahah, det verkar askul ju ;)



sv; åh tack så mycket :D

ja, jag mår bara bra, dudå? :d




Kom ihåg mig?