Återträff med gammal vän!

Dagen började med att jag gick upp för att baka mitt goda mandelbröd, det fick bli äggulan och kaviar uppepå vilket blev super gott + att man slipper slänga äggulan då man bara använder äggvitan i brödet! i skolan hade vi Roytary som var yrkesinformation då jag fick information om både Dietist & Pilot vilket var riktigt intressant då jag verkligen vet nu att jag vill satsa på pilot! :) Hamburgare serverades i skolan vilket var riktigt gott och sedan avslutades dagen med en engelskalektion.

Kom på att det var allt för länge sedan jag och Alicia träffades så idag fick det bli en spontanresa in till stan för att träffa och fika med henne. Vi hade riktigt mycket att ta igen som vi märkte när tiden bara rusade iväg. Vi filade inne på SoHo och sedan gick vi runt lite i affärer. Eftermiddagen avslutades med en spurt till centralen för att hinna med tåget hem. Nu blir det Halv åtta hos mig, innan jag ska plugga & krypa till kojs.

sv; ja, snacka om att jag vart chockad när jag fick veta det :o

sv; blir 16 månader den 14 :D <3

har du någon pojkvän?

sv; hihi :) nästa månad blir det storfirande eller hur? ;)

sv, åååh va skönt!!! Längtar tills jag åker utomlands :)

Ni får fira några dagar före då ;)

svar: kan tänka mig det! :D nä då, inte mycket kvar nu :)

sv; vi ska va där den 17 maj iallafall, så åker väll lite före det ;) ska till turkiet med en vän :D

Sv; tack!:)

sv: ja eller hur! :D

åh va gott det ser ut!!



ja det var riktigt kul:D och det gick väldigt bra, var nervös innan x) Kram!




Kom ihåg mig?