Årets Varning!!!

image description
HAHAHAHHA sitter hemma hos Amanda och kollar på film och jag kan tänkte bara säga att jag nu sätt min livs SÄMSTA film - har aldrig sätt något så värdelöst som denna. Hahah den är värd att se för att den är så sjukt dålig... Det hemska är att den är så dålig att man skrattar trots att det händer hemska saker & att den är baserad på en sann historia. Kan lova er att det är Sveriges sämsta skådespelare de har valt till denna filmen. Jag säger bara en sak HAHAHAHAHAHHA xD Hoppas ni har en fin kväll, puss!

 

hej, har ett erbjudande på min blogg om design by mw, kika in på min blogg så vet ni vad och hur ni ska göra, dom har super snygga smycken!!:D

http://anderssonj.blogg.se/2012/march/design-by-mw.html#comment

Sho, just nu har jag en bloppis i min blogg! 40-150 kr, skitbilligt! Så in på min blogg och kolla om du vill köpa nåt<3

Sv Det är kanon med mig :) Vad har du gjort ikväll då?

tycker också att den är sämst gjord :O haha :D

sv: japp :D

varför har ni massa konversationer via bloggkommentarer? astöntigt

Den filmen är SÅÅÅ bra! :D

Sv: Hade det jätte roligt med mina vänner ;)

jag gillar den filmen :)




Kom ihåg mig?