3E MARS - utgång! :D

Jag längtar verkligen tills ikväll då det blir utgång med mina bästa kompisar - ska bli så sjukt roligt. Ikväll är det Harrys 18 och det är även After Ski tema vilket innebär att man ska klä sig som att man nyss kommit in från en hel dag i backen! Ska bli grymt eftersom jag kör på OnePiece pyjamas, en stor t-shirt, uggs och googles. Blir det en bra combo tro? :D Ska ni göra något extra roligt ikväll? :) Hoppas jag orkar hålla mig vaken hela kvällen, har ju som sagt varit uppe sedan 05.00 imorse eftersom jag jobbade! Kan lägga upp en OUTFIT bild sedan innan jag åker så ni får se resultatet. Kram

harrys

sv; hihi ja men precis :) vad gör du nu ? :D

har du en mail så kan jag skicka med bilderna och en bra beskrivning? :)

har mailat dig nu gumman :)

Sv: tack så jätte mycket vi blir jätte glada för såna där kommentarer!!

Dagen har vart bra, och planerna för kvällen blir nog hemma mys med en vän, hur blir din kväll? :)

Ida

Hehe.. Bara bra :)

Åh vad härligt, hoppas det blir en rolig & härlig utgång ! :))

Hejhej? Vad har du gjort idag då? Haft en bra dag? Superduper fin blogg! Kram Julia

sv; Det är faktiskt jätte kul med zumba :)

sv: tack!

Allt bra? :D

sv; absolut! :D

fin blogg!

Fin blogg! :) Kika gärna in på våran & lämna en kommentar! Vi är 7 tjejer som bloggar på den bloggen. Kram 7BELIEBERS - ♥

sv; tycker jag verkligen att du ska göra :D

Hej!



Haft en bra dag??

Mia

jag älskar byxorna, kommer avända dem jämt, haha :D



Jo det är bara bra här med :D

Vad har du gjort idag?

Och vad gör du ikväll ? :D

Sv: ja verkligen!!

Låter som en härlig kväll de där! :D

Ha en fin kväll :D

- Jovisst!

Kollar du på melodifestivalen då? :)

- Okej. :)

Jo, jag har kollat på ungefär alla och jag håller med dig! Mello har blivit mycket sämre...

Vad roligt med afterski-temat! Hade du en lyckad kväll? :)




Kom ihåg mig?