Nu är det nära, det vi alla väntar på!

Slänger upp en bild från exakt samma tid förra året då vi gick ut 1an.
Att tiden kan gå så fort fast samtidigt så långsamt, hur går det till?

10spb
Det känns så sjukt overkligt att sommarlovet börjar imorgon, sommarlovet - asså kan ni tänka er! Sitter här min sista kväll som tvåa på gymnasiet, det känns lite skumt samtidigt är det verkligen skrämmande hur fort tiden faktiskt går.. För mig har sommaren alltid varit så långt bort, tills nu när den faktiskt är här. Imorgon vid 12 går vi på lov och det känns helt fantastiskt att äntligen gå ur tvåan och veta att man klarat det galant. Två tredjedelar av gymnasiet är avklarat och en tredjedel återstår vilket förmodligen kommer bli ett roligt år som även kommer svicha förbi med en väldans fart eftersom vi förmodligen knappt hinner börja innan det är dags att prova studentmössor, planera studenten, balen och allt jag ser fram emot ska hända. Men nog prat om slutet av sommaren då jag tycker vi hellre borde fokusera på början av sommaren. Första två veckorna kommer jag spendera mestadels utav tiden på Willys då jobb står på schemat! Efter midsommar åker jag på en veckas läger i Lysekil och sedan tillbaka för yttligare några veckors jobb! Ser fram emot början av sommaren då den förmodligen kommer gå riktigt fort!

Imorgon skall vi i alla fall befinna oss i skolan vid klockan tio, då klassen samlas, fikar tillsammans och inväntar att få gå in i aulan vid elva tillsammans med nösnäs alla tvåor för att hälsa sommaren välkommen med sång, lyssna oå uppträdanden och när rektorn pratar. När klockan slår tolv går vi på LOOOOV och det skall bli så otroligt skönt! Så man har längtat, inte sant? ♥



Kom ihåg mig?