Ny vecka, ny längtan, nytt allt!

Spontan inslängning av en bild från i sommras när vi åkte till Ullared över dagen och sedan tältade vid en sjö ute i ingenstans. ♥ Saknar sommaren sjukt mycket och längtar som bara den till nästa för den kommer bli grym eftersom jag har så sjukt mycket planerat. Hoppas bara jag hinner med allt. :) Har ni några gryma planer för sommaren? Vad ska ni göra för något? Tänkte att jag gör en "att göra" lista, så ska jag när sommaren är slut kryssa i allt jag hann med och sörja det jag inte hann med. Intressant att se hur mycket jag faktiskt fått gjort när sommaren drar sig mot sitt slut!

<3
Ny måndag, ny vecka, ny längtan till helgen - nytt allt med andra ord som även rubriken lyder. Är det bara jag som tycker veckorna går sjukt fort nu för tiden? Man hinner knappt känna av måndagen innan man sitter på lektionen på fredagen och väntar på att få sluta, men det är ju bara bra så jag ska inte klaga. Det var ju inte alls länge sedan vi firade nyår & tiden bara flyger förbi! Känns härligt att veta att när det väl blivit måndag är helgen inte långt ifrån, bara tisdag, onsdag, torsdag och fredag kvar sen är det helg! Ah så kan man ju tänka om man vill. :) Idag hade jag dubbla idrottslektioner i morse, då första timmen var gym och andra timmen friidrott. Sedan gick lunchrasten åt till snabb lunch och sedan plugg för att skriva klart ett arbete som ska in ikväll. Lunch idag var kycklinggryta som var helt okej, hade faktiskt sådan lyx idag att vi till och med fick fetaost i salladen! Inte varje dag det händer hehe. Idag går jag till tre & efter det blir det träning och sedan kommer förmodligtn Oskar hem till mig en stund! Hoppas ni får en bra dag - Kram!

Ja, i sommar ska jag bada och sola :D

Träffa och träna tillsammans med dig på Gotland! :D <3




Kom ihåg mig?