Lovely day!

När man vaknar och det är skinande sol ute väcks verkligen min glädje. Att gå ut lockar så mycket att man nästan skyndar sig bara för att få komma ut! :)

Idag hade jag sovmorgon till 10, då vi hade matte med en vikarie så efter att ja jobbat ca 3 tal underhöll jag mig själv med att spela wordfeud istället som var sjukt mycket roligare. :D Efter lektionen gick jag till gymmet och sprang på banden en stund, åt lunch och nu sitter jag utanför Samhällsprogrammets SYO och väntar på min tur medan engelska lektionen är i full gång! :) Har beslutsångest angående de individuella valen i 3an.. Vill som alltid ha massa speciella saker och extra saker eftersom jag alltid ska krångla till det hehe men man ska väl kämpa för att få som man vill, right? Have a nice day, xoxo! <3




Kom ihåg mig?