Lektionslyx - 11 januari!

Åh vilken härlig lektion detta kommer att bli, jag och Alice fick soffan! :) Efter lektionen är det lunch då köttbullar med brunsås står på menyn, dock går vi ända tills halv 4 idag men Amanda går till halv 5 inne i stan så jag borde väl inte klaga. Får väl underhålla mig själv på torget en stund sen innan hon kommer.
m
Tänkte även passa på att säga att jag & Oskar har 9 månader idag - att tiden går så sjukt fort är nästan skrämmande. Men många många fler månader ska det bli för jag trivs så sjukt bra i hans sällskap. Dock jobbar han hela dagen idag så vi inte hinner träffas, men på fredag "den trettone" fyller hans halvbror 20 och det ska firas hemma hos honom så då kommer vi ses. Puss ♥

Hejsan! :D

Jag tittar förbi för att tipsa dig om en tävling i min blogg. Priset är ett presentkort på erikasgarderob.se eller Runns.se, du väljer helt enkelt.

Jag skickar en direktlänk till tävlingen:

http://linnealjungberg.blogg.se/2012/january/tavling-i-samarbete-med-runns-erikasgardero.html#comment



Hoppas du vill vara med!

Kram




Kom ihåg mig?