Kärleken till thaimaten!

Förlåt för seg uppdatering men när jag hade skrivit klart blogginlägget på Singhai Thai förut på mobilen så gick det inte att publicera såklart.. :/ Men jag fixar det nu istället.

Efter att jag hela dagen gått runt & verkligen längtat efter att få äta så var jag äntligen på plats på thaien för att äta mat! Vi verkligen njöööööööööööööööt under den timmen vi satt och pratade och åt. Jag rekommenderar verkligen lunchbufféen för den är super god och kostar bara 79:- och man får även ta hur mycket man vill, bra va? Efter maten åkte vi upp till ishallen och tränade. Måste även berätta att Fanni fyller så mycket som 18 ååår imorgon, helt sjukt! Ska bli grymt att fira henne lite på lördag och sen jäättte mycket nästa lördag! ♥ Kan inte tänka mig att min bästis redan har blivit så gammal hihi. Grattis i förskott min älskade vän, du är bääst :D

fanni
mat
thai

Vet dina föräldrar om att du går på lchf? Isf hur berättade du det? Skitbra blogg o recept!

Svar: Åh tack så mycket Anna! Lite roligt att min mamma heter Anna så först trodde jag det var hon som hade kommenterat haha!



Ehm, ja mina föräldrar vet om det eftersom de märkte att jag slutade äta ris, potatis, bröd, flingor etc. Först tyckte hon det bara var bra att jag åt nyttigare och faktiskt tänkte på vad jag åt. Men när hon började märka att jag bara rasade i vikt blev hon orolig att jag inte fick i mig allt jag behövde. Då tjatade hon jättemycket på mig att jag var tvungen att äta kolhydrater men jag gjorde endå inte det så hon bokade tid hos en Kvinna på Naturmedecinteamet där jag bor för att göra en blodanalys för att se hur mina värden var och sedan den dagen jag var där har hon inte sagt ett ord - det är mer som att hon också börjat smått med lchf och just nu är det bara tiden vi väntar på innan hon går över helt på lchf hon med! :D Kram




Kom ihåg mig?