Elitserietävling - Linköping!

Framme i Linköping nu och resan hit gick utmärkt. Jag och Arvid var framme med tåget igårkväll klockan 22 så det blev att promenera till hotellet som låg 4 minuter från stationen, checka in och krypa till kojs. Jag somnade riktigt fort igår eftersom jag var sjukt trött efter en hel dag i skolan, träning direkt efter och sedan 4 timmars tåg resa med byten etc. Men jag ska inte klaga eftersom det gick såpas fort och det inte var så många minuter mellan varje byte så man slapp stå ute i kylan och vänta.

Idag gick vi upp klockan 08.00 för att kunna sitta och njuta av den lååånga och goda hotellfrukosten, vilket vi såklart utnyttjjade och gjorde. Arvid ska inte på isen förens klockan 13 och jag 13.45 så nu tänkte vi ta en promenad till stan för att se vad som finns och planera middagen ikväll, vad det blir för mat! :D

Vill ni vara med och följa tävlingen går det utmärkt denna gången också. Linköping har en Live-WebbCam som står på under alla årsklasser. För er som är intresserade att kolla är det bara att klicka på länken här - eller gå in på www.skatesweden.se och klicka er vidare därifrån! ♥

a



Kom ihåg mig?