Brunett elina is back in business!

En bättre början av det nya året 2012 kan man förmodligen inte tänka sig. De senaste dagarna har varit jätte roliga eftersom jag har haft fullt upp med saker roliga saker att göra varenda dag. Dagarna har varit sprängfyllda med saker att göra och om året fortsätter i denna takt de börjat i kommer det förmodligen bli ett suuuperår! 2012 here we come!

Åh - måste berätta att det känns så himla härligt med förändring, nu har jag blivit brunett igen och denna gången känns det mycket bättre. Sist jag "tonade" håret brunt blev det näst intill svart och jag såg heeeelt efterbliven ut ett tag. Frisören sa att toningen skulle gå ut av sig själv efter cirka 4 månader, men efter att den suttit kvar i 1½ år, valde jag att tillslut blondera tillbaka det till min naturliga hårfärg. Denna gången blev jag faktiskt nöjd eftersom det blev lagom brunt så det känns mycket mycket bättre. Så här blev det! ♥ Måste även tacka super mycket för alla gratulationer jag fick igår på både facebook, irl och på sms! Nu är så himla söta allihopa och ni ska veta att det uppskattas verkligen till 1000, om inte mer! ;)

brunett
Igår fyllde jag 17 år och en av presenterna jag fick var att få färga håret, vilket jag gjorde. Jag fick även Marine Groove parfymen av Oskar, en ny spegel, en konståkningstavla, påslakan, body lotion & smycken av mamma och pappa. Under pyjamaspartyt fick jag underkläder, presentkort, hudvårdsprodukter, smycken, kläder och en oneepieeecepyjamas!! :D :D Blev så sjukt lycklig när jag öppnade presenten ifrån konståkningstjejerna och det låg en OnePiecepyjamas i paketet, som jag önskade mig mest utav allt. Man ser ut som en liten fånge eftersom den är randig, men vad gör det när den är så sjuuukt mysig? Både att ha när man sover eller under den vanliga OnePiecen när det är lite extra kallt nu på vintern.
aa
Jag älskar när man får sådana spontana idéer som faktiskt funkar och blir bra. Denna gången kom jag på att jag skulle ha pyjamas party typ dagen innan haha, men spontant är roligt så trots att jag var ute i sista sekund blev det riktigt lyckat. Vi började vi med att laga mat, det blev kycklingspett med ris och sallad och till efterrätt hade jag bakat en LCHF gräddtårta som faktiskt blev riktigt god som man dessutom kunde äta utan att få skuldkänslor vilket var ett extra plus. Efter vi hade ätit spelade vi "med andra ord" i över 4 timmar haha, det är så roligt så man kan nästan spela hur länge som helst. Efter vi spelat klart och ätit upp tårtan öppnade jag presenter och sedan gick vi ner till tv:n för att hejja på Sverige i matchen mellan Sverige och Finland i Junior VM. :) Matchen var slut runt halv två då vi bestämde oss för att vara uppe och kolla matchen mellan Ryssland och Canada också men efter en period var alla så trötta och utmattade så vi gick och lade oss. Imorse vaknade vi runt 10, då vi åt god frukost tillsammans, pratade om allt mellan himmel och jord och sedan städade i ordning och dem åkte hemåt. Sen alla åkte hem har jag städat, ätit mat och nu ska jag ta en promenad med Asta. Eftersom jag bara firade min födelsedag med kompisar igår så ville mamma, pappa och Jonas fira mig lite extra ikväll så min uppgift blev att baka yttligare en tårta som vi kan äta ikväll så det kommer jag spendera min dag med att göra. ♥ Nedan kommer lite bilder från igår, enjoy!
<3
n
<3
Ha en super bra dag, så hörs vi! Puss ♥

Jätte fin med brunt hår igen! :D

sv: ja visst, det kan vi!

Jag kan imorgon, och på lördag! :D kan du då? :)<3




Kom ihåg mig?