ALL IN FOR REAL! ♥

Åh, blir så arg på mig själv när jag ibland inte klarar av att hålla min strikta diet utan fuskar lite på dagarna, ibland är det verkligen sjukt svårt att hålla sig när 99% av ens omgivning sitter och proppar i sig bakelser och allt mellan himmel och jord som innehåller kolhydrater som jag inte får/kan äta riktigt. Nu är det så att jag har faktiskt bestämt mig att köra all in, 100% lchf fram till den 8 april när jag drar på semester - so here we go! :D Det är inte för att gå ner i vikt jag gör detta utan för att jag mår så mycket bättre utav det. Så för mig är det verkligen värt. Lchf passar (som det är med allt annat också) inte alla, men mig passar det utmärkt! ♥

Måste även berätta att - jag hör mycket mycket mer om olika dieter nu för tiden, både genom reklamer, radio, på nätet och i tidningar. Vi påverkar så mycket av allt som pågår runt omkring, tex. Biggest Loser som de flesta kollar på. Det är sjukt att tv program, artiklar och mycket mer faktiskt kan fånga tittare/läsare och påverka en såpas lätt och i sådan utsträckning. Att bara genom information få så många att ändra sin livsstil. Många fler människor i världen börjar tänka efter vad dem faktiskt stoppar i sig vilket leder till att fler blir intresserade utav att laga bättre mat - woho världen kommer så småning om bli så mycket friskare! :D Det var inte många år sedan det var så att någon knappt visste vad dieter som GI och LCHF etc var, att inte äta kolhydrater fanns ju inte på kartan. Nu hör iaf jag fler och fler i min omgivning som vet vad det är, vad det går ut på, hur det funkar och faktiskt går på dieterna. Kul att höra att folk anstränger sig för att må bra! I'm impressed. Dock är det många som använder det till fel syfte, det är ju såklart synd men med tiden får vi hoppas att folk förmodligen blir smartare.


lchf

Godkväll :)

Jag tänkte bara tipsa om min tävling på bloggen där du kan vinna en vara för 100 kr hos runns.se eller erikasgarderob.se!

Det är inte en ända kotte som är med och tävlar ännu, så tänkte att jag får tipsa dig :D Chansen är ju stor att vinna iallafall hihi!



Direktlänk till tävlingen -> http://linnealjungberg.blogg.se/2012/january/tavling-i-samarbete-med-runns-erikasgardero.html#comment

hur mycket väger du nu och hur lång är du? kan inte du lägga ut bild på din kropp?:)

eller mage iaf!

kan du inte ha en frågestund?:)<3

kan du inte berätta lite mer om den? vad ska man äta osv..

kan du inte berätta lite mer om den? vad ska man äta osv...




Kom ihåg mig?