Winter wonderland

Idag ställde jag förvånansvärt klockan väldigt sent, tog sovmorgon enda till klockan nio eftersom jag kände att jag behövde sova ut en aning. Har hunnit med att göra så mycket saker de senaste dagarna så min kropp börjar känna av att det saknats lite sömn de senaste nätterna. Idag är det redan torsdag, näst sista dagen på lovet :( Snart är det tillbaka till verkligheten som jag verkligen inte känner för just nu. Lovet går alldeles för fort i slutet vilket gör att innan jag vet ordet av kommer jag sitta här, det kommer vara måndag morgon och jag kommer invänta specialidrottsprov.

Men eftersom man måste göra det bästa av saken blir det först en ganska lugn dag idag då jag ska hjälpa mamma lite med att prismärka hennes nyinköpta tyger och skriva klart instuderingsfrågorna för provet, sedan bär det av till träningen för två timmars is & sedan hem till Fannii med konståkningscheyerna för tacokväll. ♥ Idag är sista kvällen de är hemma eftersom de sedan drar till Enköping för deras sista A-serie tävling imorgon eftermiddag och är borta tills söndag natt! :/

a



Kom ihåg mig?