Tävlingsdags!

Nu sitter jag här igen, tankarna exploderar i mitt huvud precis som sist jag satt i denna situationen som var i Linköping. Jag har precis ätit frukost och ska göra mig i ordning för att sedan ta mig vidare till Trollhällan för årets sista elitserietävling! Idag & eftersom det är tävling blir det såklart en kolhydratsfrukost för att ladda till mat, åt därför fil och crunchy. Jag sartar som nummer 2 i första startgruppen så jag kommer gå på is 12.45! Det ska bli kul att tävla samtidigt som det är skönt att det är den sista elitserietävlingen för säsongen. Idag ska jag även övningsköra upp till Trollhättan vilket ska bli kul, så jag kopplar bort tävlingstankarna lite på vägen! Jag skriver resultatet så fort jag vet! ♥ Ha det så bra så länge, NU KÖR VI! Kram

jag



Kom ihåg mig?