Rise and shine cold wednesday!

Mitten av veckan är kommen och med det menas att det bara är två dagar kvar till helg. Helgen är nära och det ska bli så sjukt skönt eftersom jag är leeeeeeeeeeeeeeeeeeedig. Wooooho! ♥ På veckan är det måndag, tisdag och onsdag som går segt, sedan rusar torsdagen förbi med en väldans fart och innan man vet ordet av så är det fredag, man sitter på sista lektionen och bara väntar på att få sluta! :)

Idag vaknade jag vid sju, då jag ställde klockan lite senare eftersom jag inte klarade av att stänga av Gossip Girl förens ganska sent igår kväll. Det var så sjukt spännande så det gick inte att sluta kolla. Att bestämma att sluta kolla efter sista avsnittet på en säsong är inte något jag rekomenderar eftersom när det slutar så spännande som det oftast gör i slutet så måste man oftast börja på första avsnittet i den nya säsongen! Jag gick upp, valde varma kläder idag eftersom det var - 10 grader ute vilket är kallaste temperaturen denna veckan. Gick upp och åt samma frukost som igår, borstade tänderna, packade väskan och gick till bussen. Idag slutar jag klockan två, skönt som onsdagar är - då tar jag även bussen med Michelle in till stan för att köpa present till två av våra vänner som ska ha födelsedagsfest på lördag & vi ska även äta lunch som förhoppningsvis blir thai! ♥

Försöker blogga en gång till under dan om mobilen känner för att sammarbeta, datorns batteri håller förmodligen inte längre än tills skolan slutar. Ha en bra dag kära ni - Kram!


lyskeil
Bild från i somras, lysekilslägret med de underbaraste människorna i världen.

Ps: Tänkte släng in ett inlägg med ett tips jag fick utav en läsare här om dagen angående Chokladhasselnötskakorna! - Att istället för att ha hasselnötter i så byter man ut dem mot söta mandlar och precis innan chokladen stelnat så strör man över kanel och sedan ställer in i kylen. Detta är helt klart ett recept jag ska testa nästa gång jag har tid. Tack EM för tipset, super snällt!
Lovar även att lägga ut bild på kakorna och skriva vad jag tyckte om dem när jag testat.

Sånna testade jag eftersom jag älskar dom choklad/kanel doppade mandlarna som finns i naturgodiset men dom är ju inte så nyttiga ^^

Och dom blev skitgoda :D




Kom ihåg mig?