Nytt, fräscht och uppiggande!

Har suttit och pillat med designen på bloggen i flera timmar nu, är redo för något nytt för att fräscha upp bloggen lite. Jag älskar som sagt förändringar och nu blir den ganska stor. Ni ska bara veta hur mycket koder det finns & hur krångligt allt faktiskt är.. Det gäller ju som sagt bara att lära sig dem så det till slut flyter på och man vet vad man håller på med men eftersom det finns så mycket så tar ju det ett tag -men jag kämpar allt på, vad tycks än så länge? Det är långt ifrån klart, det ska till fler saker..

Föredrar ni det något åt detta hållet eller borde jag gå tillbaka till det gamla? :D
Riktigt tacksam för svar, kram!

Gamla tycker jag! :) Ljusrosa och ljusa färger är alltid fint passar bra till våren nu också

Riktigt snyggt ! :D

Snyggt! :)




Kom ihåg mig?