Nu är det dags känner jag!

Idag ser det ut som det blir en lugn dag/kväll som förmodligen spenderas hos antingen Clara eller Oskar. ♥ Just nu svarar inte Clara på sin mobil så om hon inte svarar inom typ en timme så dissar jag henne ikväll och åker till min pojkvän! Nu är det då så att jag nämnligen inte kollat någonting på Melodifestivalen i år men eftersom det är lite som en tradition att kolla så känner jag att man borde kolla åtminstone en gång så den gången får bli ikväll eftersom jag faktiskt har tid.

Idag jobbade jag på baden från 08.00 - 12.00 - då det blev väldigt lugnt pass idag så det var inte särskilt ansträngande. Trots att vi hade många gäster blev det inte särskilt stressigt, det berodde förmodligen på att alla för första gången på länge inte bestämde sig för att äta frukost SAMTIDIGT, som det brukar göra hehe! Ikväll var det uppvisningsträning tror jag men ska kolla om jag verkligen behöver gå på den, det är ju bara jag av a-åkarna här?!?! De andra är ju och tävlar i Enköping denna helgen. Hoppas jag blir ledig ikväll så jag kan komma i säng tidigt ikväll eftersom det väntar jobb klockan 08.00 imorgon bitti också!

difestivalen
Hur och vart spenderar ni eran lördagkväll? Kram



Kom ihåg mig?