Nösnäs cup @ Sundahallen

Nösnäs cup fortsätter även idag då de återstående två Nösnäs lagen kämpar på! :) Tack igen Sune som låter oss sluta tidigare för att kunna kolla på slutspelen & finalerna i eftermiddag. ♥


Dock är inte resten utav lärarna lika snälla som Sune. Utan mattelektionen, samhällslektionen, och religionslektionen var vi tvugna att vara närvarande vid. Eller vi kunde ju gå men då skulle vi såklart få ogiltlig frånvaro och det har man ju inte råd med att få. :/

Nu har vi religion och när denna lektionen är slut har vi lunch, då det serveras liten tacobuffée i matsalen.
Tror dem planerade det extra eftersom vi har besök från andra skolor nu så de tror att vi får bra mat, aha! Ne men det ska bli gott i alla fall. Sedan har vi en halv engelska lektion då vi tydligen skulle ha skriftligt förhör på någon text vi lyssnade på förra lektionen. Hoppas på att det går bra med tanke på att jag varken läst eller pluggat på det men jag såg på när Alice gjorde det så förmdligen så lärde jag mig lite om det. Haha hoppas mitt fotografiska minne inte sviker mig! :D Idag är det onsdag så jag är ledig, hela eftermiddagen, kvällen kommer bestå av att sitta och plugga sönder historian eftersom vi har prov imorgon. Annars händer förmodligen inget speciellt idag - har jag tid och blir klar med historian kanske jag kan spela lite hockey på dammen men ah, chansen är inte särskilt stor tyvärr!




Kom ihåg mig?