♥ K-ä-r-l-e-k ♥

Fortfarande proppmätt efter att jag & Clara lunchade på thaien! ♥ Det var sjukt gott, som vanligt och träningen gick super efter att man var mätt och go. Min kärlek för thaimaten är helt sjuk, fattar inte riktigt vad det är med den som är så sjukt underbar. Allt är bara perfekt, perfekt starkt, perfekt varmt, perfekt stekt/kokt/friterad, perfekt tjocka och lagade såser waaaaa allt är bara så gott! När jag & fannii drar till Thailand i april ska jag smuggla med mig en thai hem som kan laga mat till mig varje dag! (a) Man får göra så va? Om man är besatt och verkligen vill... ;)

thai

clara
Efter träningen skulle jag stannat kvar och kollat Derbyt mellan Stingers och Rönnäng men när mina vänner svek så åkte jag hem istället. Bättre att få klart plugget nu innan lovet så bäst att jag sätter igång nu.. Sedan blir det halv åtta hos mig, Gossip Girl och sova! Vi hörs imorgon, ha det bra så länge - kram!



Kom ihåg mig?