Första bra låten i melodifestivalen! :D

Jag är helt såld i denna låten, den får en att bli så glad. Hans energi och allt - awesome! Förmodligen tycker jag om den eftersom den INTE är en typisk Melodifestivals låt eller vad tycker ni? Det roliga är att jag tycker även han är en typiskt "sån som sjunger sådana låtar" hans klädstil, kropp, energi, allt! Igår satte jag och Michelle på låten på högsta volym i bilden och bara drömde oss bort, så jävla najs livet lekte! ;) Enjoy ♥


Tycker han är lite för mycket wannabe Håkan Hellström men annars håller jag med dig om att man blir glad av den! :)

Men tycker du inte att Loreens låt är bra? :O Den kommer ju kicka allas ass i finalen! ;D

Tack snälla du =)

sv: håller helt klart med! Hur har din dag varit? Kram:D

ja eller hur! gjort idag då?



Haft en bra dag? :)

sv: visst är han! tack så jätte mycket :D



Fin blogg du också :)

sv; haha, man är ju lite kung! nejmen är allt bra med dig då? :)

det är bra, lite huvudverk bara :)

Håller med dig, den är askön, väldigt mycket Håkan Hellström känsla dock :)

ao, inte världens bästa precis.. (;




Kom ihåg mig?