Fiaskooooo långa :/

Hej här kommer ett i inlägg från en missnöjd chey. Långa gick inte alls bra, jag råkade göra en kombination för mycket, missade första hoppet - blev dubbel + enkel + enkel istället för dubbel + dubbel + dubbel så där missade jag sisådär 5 poäng :/ Sedan blev första axeln en enkel istället för dubbel och det ledde till att jag lade en extra kombination efter det hoppet så att min sista 2Lz + 2T blev helt struken och då missade jag 3 poäng till. Så med alla små och stora missar missade jag sammanlagt ungefär 9-10 poäng vilket hade gett mig mitt första person bästa över 90 poäng... Men denna gången ville det sig inte så med 51p i långa slutade det med 83 poäng och jag åkte ner mig ungefär 5 placeringar. :/

Jag blir så sjukt besviken på migsjälv när det inte blir som jag vill för att jag vet att jag kan så mycket mer än vad jag visade idag.
Tror det var så att jag ville FÖR mycket denna gången så det istället blev motsatt effekt :/ Men det kan inte alltid gå bra, man behöver motgång för att uppskatta när det till slut går bra. Nu ska jag tagga och träna järnet för nästa tävling som går av stapeln den 23-24 mars i Sandviken & denna gången är det ingen Elitserietävling utan då är det SKF-trofén då Bohuslän tävlar i lag - vi ställer upp med en åkare från Uddevalla, Elin Hallberg & tre åkare exklusive mig från Stenungsund, Josefine, Arvid och Amalia som kommer att tävla i lag och representera vårt distrikt, heja! ♥

2004
Bilden har några år på nacken, men den är söt! Då var vi inte stora minsann.
1. Elina Hagberg
2. Amanda Ekhlasi
3. Elin Hallberg!



Kom ihåg mig?