FÖDELSEDAG + FEST!

Godmorgon allihopa. Någon mer än jag som verkligen HATAR att bli väckt genom att en förälder öppnar dörren, skriker "nu är det frukost", klampar rätt in i rummet och drar upp rullgardinen så det blir helt ljust i hela rummet. -.- Åh vilket underbart & härligt sätt att vakna till - det gör en ju på så sjukt gott humör! Tack mamma för den osv, du gjorde min dag, NOT! :o Blir så sjukt irriterad så sådant, kan folk inte bara låta en få sova tills man vaknar när man äntligen är ledig? Nej det går ju inte.... i min familj i alla fall. Klockan var ju t.o.m bara elva, det är ju inte så att jag sover till ett, två till exempel för då hade det ju varit en annan sak!

Slut på klagandet, måste berätta att gårdagen var sjuk! Så himla kul eftersom det var första utgången med mina fina vänner. Fannii fick flera uppraggningar, även jossan vi andra dansade så det stod härliga till och hade sjukt kul hela kvällen. Dock slösade jag lite pengar, men vad gör det när man inte gör det särskilt ofta? Kan berätta snabbt och lätt vad vi gjorde. Klockan fem började det hemma hos Fannii då vi hade på oss våra "återvinningskläder", vi åt mat, efterrätt, spelade spel och förfestade. Runt halv elva drog vi oss in mot Stenungsund för det var Harrys 18 som alla vi kom in på (a) Hehe trots att alla inte var arton men det behöver ju ingen säga! Vi var där tills stängning, då vi under hela kvällen dansade, umgicks och hade sjukt kul. ♥

Alla bilder är tagna med fanniis kamera & jag blev förvånad att de redan låg ute på face innan jag hann vakna. Bra jobbat fannii, denna gången var du riktigt snabb. Eloge till dig!

a

a

s

j

a

d

j

j

a
Vit chokladmousse med hallon & blåbär!

vi

Harrys

a

j

h

åin

h



Kom ihåg mig?