Timmar att ta igen!

Det var länge sedan jag sov så skönt som jag sov inatt, kanske hade jag några timmar att ta igen efter "dygningen" natten till lördag! Eller ja, fick ju vilat ögonen 05-05.20 innan jag var tvungen att bege mig mot jobbet i snöstormen. :) Kvällen var spontan och blev inte som vi först hade räknat med då jag var påväg att gå och lägga mig redan vid 23. Men nu när jag åker bort snart är det ju viktigt att ta vara på tiden :) Kvällen var grym, spenderad med Jeanette, Jossan, Johan, Luke & Gabb!

Igår jobbade jag 06-14, fick jobbat i Uggs då jag glömde mina jobbskor (såg lite roligt ut), packade kassar på Ica kvantum för och med konståkningen och hade sedan myskväll med mitt favorit gäng. Kvällen var supermysig. Idag står julbak, hockeyträning och konståkningsträning på schemat, ser fram emot en grym dag.




Kom ihåg mig?