Mellanlandning i München!

Planet lyfte från Landvetter vid halv sju så idag var jag uppe med tuppen redan vid 04.44 för att vara i god tid, vilket jag var. Var framme på flygplatsen 05.30 då jag hade en timme till planet skulle gå. In-checkningen gick smidigt och bra och vi landade 08.50 här i München, innan nästa plan till Verona lyfter skall jag spendera två timmar här på flygplatsen. Terminal 2 var gryyymt mycket större än vad jag trodde hhaha tänkte först att Tyskland skulle ha en liten "Säve" flygplats men så var det inte med det! Gate 63 var ju en bit bort om man säger så hahaha!

Första resan hit gick super, satt bredvid en jättesnäll och social kille vilket gjorde att tiden bara flög förbi (hehe där ni, där fick jag allt till det). Nu sitter jag vid gaten nästa plan går ifrån, skönt att vara i tid känner jag. Kollade runt lite i taxfree butikerna men det såg likadant ut som vanligt! (Y) Nästa flyg tar mig hela vägen till Verona vilket ska bli skönt så jag slipper byta en till gång! Här fick jag även 30 minuters gratis wi-fi, vilket var f1 generöst så nu skall jag spendera de väl & sedan kolla en film så tiden går snabbare! Kram på er så länge, ska försöka uppdatera när jag kommer fram till hotellet (om jag hinner)! :)

Kul att allt gått bra hitills.Du konner väl ihåg att växla till euro?Puss mamse.

Spännande,ser fram emot forysatt italien bloggande!:D lycka till,kram <3

Hej finaste syster!
Är det inte svårt att göra en egen blogg?
Ska kolla in din blogg varje - varannan dag! Jag lovar! ;) Saknar dig så himla mycket!

KRAM!! Emmy<33




Kom ihåg mig?