11 dagar kvar!

Dagarna bara svichar förbi och fler och fler dagar går på december. Redan idag är det den nionde december (min och mamma namnsdag) hehe och det är MINDRE ÄN 11 DAGAR KVAR tills jag skall göra min projektarbetsresa. Jag är taggad till tusen och det ska bli så sjukt roligt. Igår fick jag reda på vart jag skall vara, vilket hotell jag skall jobba på och en av killarna jag skall jobba med. Det blir mitt tredje äventyr till Europas vackraste land i år, tredje gången gilt eller vad är det man säger? ;) ♥
 
Golf Hotel 
Folgaria Tento Italy

Hejsan, vi har tidigare gjort ett bloglovin'byte & jag tänkte höra om du fortfarande följer mig? :)
Har nämligen märkt att många tar bort från bloglovin. Så hör av dig tillbaka, om jag inte får nå svar tillbaka så tar jag det som att du har slutat följa & då gör jag det också! kram! :D

Svar: Jag har inte tagit bort dig. Jag vet vad du menar, det är massa som slutat följa mig med. Men jag följer dig, följer du mig? :D
Elina Hagberg




Kom ihåg mig?