Senior year! :D

Att få reda på att vi slutar 12.30 idag istället för 15.30 och att det kommer vara så ungefär resten av terminen gjorde verkligen min dag! Fasen vad härligt. :D Vårat schema detta året är ordentligt skönt, vi har sovmorgon efter sovmorgon och slutar tidigt alla dagar utan måndagar & onsdagar! På fredagar har de flesta i klassen en lektion som är 10-11 medan jag har spanska på morgonen, men vad gör det? Sedan att sluta 13 på torsdagar och 12.30 på tisdagar och lite sådant smått och gått gör ju inte veckan jobbigare direkt! :D Det är nu det är härligt att man hade fullsmäckat schema i tvåan då vi fick kämpa och sitta i skolan hela dagarna. Allt det slitet för att få detta härliga schemat nu sista året inför studenten. Tagga!
 
Haha bilden är bara helt random. Jag såg en dansare göra så i Italien så jag var tvungen att testa om jag också kunde för det såg roligt ut. Men jag lyckades! Yey
 

hejsan!! vilken fin blogg du har :D kan kanske förljas vid du och ja med bloggen :D??

Svar: Hejsansvejsan! Tack så mycket! Ja men visst. ;)
Elina Hagberg




Kom ihåg mig?