Middle of the week!


Det känns som att det börjar dra sig mot hösten, börjar bli kallt och blåsigt och solen är verkligen inte "sommarstark" längre. Alla runt omkring mig i skolan är sådär jobbigt förkylda vilket som SÅKLART smittats av sig på mig - som vanligt, bara för att man verkligen inte har tid för att vara sjuk. Jag spenderar redan mina dagar med att dröma mig bort till varmare breddgrader & börjar även kolla runt lite på nya resor som finns. Jag vill utomlands igen, ta mig till värmen! Jag sitter just nu och plågar mig igenom veckans längsta skoldag. Än så länge har vi haft Samhällskunskap, projektarbetstid och lunch nu sitter jag och verkligen mår psykiskt dåligt (som förmodligen resten utav klassen med) under religionslektionen som är 1 timme och en kvart..... Idag har vi långdag, vi slutar inte för ens klockan 16, känns alldeles för länge om man börjar klockan halv nio. Det hade varit mer okej att gå till fyra om man har sovmorgon. Att sitta på lektion och vandra omkring eller vara befinna sig i skolan i 8 timmar är fasen för länge - en hel arbetsdag liksom! 
 
Idag är det onsdag, vilket betyder att jag är ledig från träningen. Känns skönt då jag har träningsvärk från styrketräningen jag körde igår och idag. Att vara ledig innebär även att jag har hela eftermiddagen på mig att göra vad jag vill ^^ Jag skall spendera min eftermiddag med Clara & vi får se vad vi hittar på! :) ♥



Kom ihåg mig?