Tisdag 24e april!

Förlåt förlåt för den extrent dåliga uppdateringen, jag vet inte riktigt vad det är med mig men jag befinner mig just nu i en depression som jag har ganska svårt att ta mig ur från. Jag saknar Thailand så det gör ont i hela kroppen, jag vill tillbaka till paradiset och stanna där väldigt väldigt länge! Jag saknar värmen, maten, ledigheten, solen, människorna, det egna valet, egna planeringen, egna viljan och ALLT. ♥
thailand <3
Idag har jag varit hemma i Sverige i exakt en vecka, ungefär så lång tid som jag längtat tillbaka. Thailand var verkligen allt man kunde önska och att kalla det paradiset är knappt tillräckligt när man beskriver hur det är. Nu är jag i alla fall hemma i kalla, blåsiga Sverige där skolan plågar mig något enormt. Långa dagar, sega lektioner, många läxor och prov - tack för det välkomnandet tillbaka!

Vi slutar om en timme då jag och Clara skall äta på Thaien, för att minska sörjandet lite och få lite smak av Thailand nu när jag inte kan äta min Kyckling med cashewnötter varje dag. Sedan bär det av hemåt för att plugga samhäll resten av dagen eftersom vi har prov i Genus, feminism och jämställdhet imorgon. :/ Kan berätta att jag även hann ta en riktigt härlig promenad i morse eftersom jag vaknade pigg vid 07 och sedan inte började skolan förens 10. Tog tillfället i akt och gick ut med hunden i 1½ timme vilket verkligen behövdes. Blev lite gladare idag då det faktiskt var härligt väder med sol i morse, kom igen nu Sverige - VÅR? Ja tack! ;D Förlåt för hemskt inlägg med massa negativa saker, brukar försöka att alltid ha positiv uppdatering, men nu var jag i behov att få skriva av mig lite. Ha en fortsatt bra dag, så skall jag försöka bli glad tills imorgon!



Kom ihåg mig?