Mitten av veckan!

a
Har precis haft årets jobbigaste diskussionsprov i samhällskunskapen om genus, feminism och jämställdhet då jag fick skrivkramp efter sisådär 5 fulla sidor handskrivet. Handen domnar bort, samtidigt som man får skrivkramp och hjärnan exploderar av tankar när blir sur över att man inte kan skriva tillräckligt fort. Tankarna strömmar ut före det kommer på pappret och man hinner glömma av innan man hunnit skriva klart haha det går bra nu.

Nu har vi sista lektionen innan lunchen som är religion, efter det har vi engelska & sedan slutar vi för idag då klockan slagit 14! Alltid skönt när mitten av veckan kommit och onsdagen, torsdagen och fredagen är kortdagar vilket gör att veckodagarna går fort och helgen kommer fortare än vad man tror! Imorgon är det torsdag som brukar gå väldigt fort, sedan fredag som också går fort och innan vi vet ordet av vaknar vi upp och det är helg. Jag skall jobba hela helgen så för min del flyger väl helgen också förbi men det sköna är att vi har LÅNGHELG ända tills på onsdag. Vilket gör att helgen nu är 4 dagar, som jag verkligen ser fram emot och som skall bli riktigt skönt då jag kan njuta både måndag OCH tisdag av ledighet.



Kom ihåg mig?