Kamals besvikelse!

Kan ju börja med att berätta att Kamala känns lite som Gran Carnaria och Mallorca, med andra ord svenska barnfamiljers semesterort! FÖR mycket folk på stranden, för otrevlig personal och när stranden är full av människor så solstolarna står i flera rader känns inte särskilt kul! Maten och själva stället var super bra, hotellet vi bor på nu är rummet super fint då vi har badkar, kök och balkong. Men är inte stranden och det viktigaste bra så drar vi vidare..

Nästa destanition är tillbaka till Karon, där vi började vår semester, vi måste bara hitta en tuk-tuk som kan ta oss dit för en billig peng. Tur som vi har kryllar det om de neranför hotellet, så det skall nog inte bli något problem att ta oss dit. Vet ej om jag köper ett internetkort på Woraburi igen, det lär ni märka - men annars vet ni varför jag inte uppdaterar er så mycket! Tänkte även berätta att thailändare firar "Songkran" idag, som är årets vattenkrig. Varenda Thailändare kommer springa rund beväpnad och sjkjuta vatten på en... Hoppas jag kan rädda kameran etc för detta vill man ju ha bilder på! Kan nog bli ganska roligt! Jag och mamma måste in på närmaste Seven Eleven och köpa en vattenpistol, Peace!



Kom ihåg mig?