HEJDÅ SVERIGE - HEJ THAILAND!


Nu är jag, mamma & pappa på väg in till Landvetter! Tiden går så sjukt fort, jag kommer ihåg när jag gick till skolan för exakt två veckor och sa till Kristoffer att "nu är det TVÅ veckor kvar tills jag åker till Thailand" och nu är det liksom den dagen jag så länge väntat på. Känns fortfarande inte riktigt som det är sant - att jag faktiskt skall till Thailand idag! Om ungefär 2 timmar sitter vi på planet och på väg till paradiset. Det skall bli så underbart och framför allt roligt med semester & samtidigt väldigt behövligt!!

desamma :)

Orättvist!! Men ha det riktigt bra nu :)

sv: Ja! :) Tack, detsamma! :D

Jag är inte alls avis! Ha det kanon och sola och bada för mig också! Och jag ska ta hand om din pojk, så gott det går :P Haha

Hej du!

Har du något tips om vart man kan söka sommarjobb/extrajobb ? :) Om du har det så tar jag gärna emot tipsen!

Om inte - så hoppas jag att du haft en bra dag och att du får du ha en fortsatt bra dag!

Hoppas ni får det helt underbart i Thailand! :D



Svar: TACK SÅ MYCKET! ^^

Hoppas ni får det helt underbart i Thailand! :D



Svar: TACK SÅ MYCKET! ^^

Åh vad kul att du ska till Thailand, hoppas att det blir hel underbart.

godmorgon , hoppas du får en fin morgon ! :)




Kom ihåg mig?