Detaljer,Lanta Sand Resort & Spa!

På den fantastiska ön Koh Lanta är det varmt som tusan, solen skiner cirka 8 timmar om dagen och det blåser inte en vind! ♥ Klockan hann knappt slå två innan både jag och mamma (röda som räkor) fick ta oss in i skuggan för att vila oss från solen & dricka en kall dricka. Nu ligger vi vid poolkanten medan det är lite målnigt och blåser lite lätt som jag verkligen INTE klagar över för det är riktigt riktigt härligt just nu när solen gått lätt i moln -begaglig värme faktiskt. Bränt mig lite i pannan och på axlarna så fick spendera cirka 5 minuter på att ömsa lite skinn där haha men det skall allt solas upp innan jag kommer hem. Idag är det tisdag, vilket innebär att vi varit i Thailand i 7 dagar precis, lika många dagar kvar som tur är! Vi bestämde oss för att stanna en natt till här på Koh Lanta innan vi förmodligen åker tillbaka till Phi Phi för en eller två nätter innan vi därifrån tar oss tillbaka till Phuket då vi tänkte spendera de sista dagarna på den underbara stranden i Kamala!
lanta
Igårkväll tog vi ett kvällsdopp i poolen som inte alls var varm :/ På Phi Phi var det typ 30 grader i poolen (helt klart för varmt på dagen när solen skiner, men utomordentligt härligt på kvällen när man är lite sval) här var det förmodligen bara 25... Så både jag och mamma frös en aning haha hur vi nu kunde göra det, 25 grader är ju ganska varmt hehe! Snart är det dags för middag eftersom min mage kommer börja kurra när som helst, idag blir det väl... låt mig tänka - - - ehm kyckling (som alla andra dagar).
bad
yey
JUST DET - måste berätta att frukosten i morse var heeeelt sjukt grym. De hade allt, till och med KYCKLING, yey! Nystekta omeletter (med valfritt innehåll, kan välja mellan typ tomat, skinka, svamp, lök, paprika), stort urval av frukt (♥ färsk uppskuren maaaangooooo♥) och massa massa mer. Näst intill matkoma imorse innan vi lade oss och svällde på stranden i några timmar. Både jag och mamma längtar redan till frukosten imorgon, mums!

Ni fortsätter att ha det toppen bra märker jag...kul att resan blivit så lyckad och att ni trivs i Thailand.

Men varför skulle man inte göra det-:)

Ha fortsatt jättekul. /Papsi




Kom ihåg mig?