Lyckad start på lovet - livet leker! :)

Igår efter träningen åkte jag, Fannii och Rebecka in till Göteborg och kollade Paranormal Avtivity 3. Den var riktigt läskig men ruskigt bra samtidigt. En film jag verkligen rekomenderarar att se på bio, stämningen och allt gör det väldigt mycket roligare och läskigare! ^^

PA3
Fannii fick även hem sin iPhone 4S igår så vi somnade inte förens runt halv 3 eftersom vi var tvugna att utforska den och sedan att vi gick upp klockan 6 gjorde oss lagom trötta idag har jag spenderat hela dagen i ishallen eftersom klubben angagerade årets första Stjärntävling. Jag och Fannii satt i sekretariatet och skötte all musik från klockan 7 imorse till 15. :) Nu är vi på 18-års firande för vår underbara vän Michelle! :) Nu sitter vi och jäser med alla underbara vid bordet nu efter vi ätit sjuuukt god mat och efterrätt. Jacque och hennes kompis hade fixat jättegod pasta sallad och till det fanns urval på kött, massa frukt och godsaker. Till efterrättt blev det cheececake som också var JÄTTEGOTT! Vi har även hunnit med att lyssna på sångfåglarna Michelle och Catrine när de sjöng!
söta
Ni är underbara. Från vänster; Fanny, Josefine, Rebecka, Michelle, jag och Jacqueline! :D <3
Btw så HATAR jag Västtrafik, de kan ju fan inte säga att vi ska åka mer kommunalt när bussjävelskapen inte kommer när dem ska så man ALLTID kommer försent dit man ska :O Uttrycket "Västtrafik - Make's people walk" stämmer ju så jävla väl! :O



Kom ihåg mig?