Vart jag mig i världen vänder! ♥

Alltid lika skönt att komma hem efter att man varit borta en hel dag. Känslan av att komma "hem" är så underbar. Man kan bara vara och inte göra någonting alls... Fast ibland måste man ju göra saker och då blir det jobbigt haha.. Oj den meningen blev konstig menmen.. who cares?! ^^

Idag gick träningen superbra och nu är jag verkligen helt slut i hela kroppen. Har träningsvärk nästan överallt hehe. Det är ju bra tecken på att träningarna ger något. Träningarna är så roliga nu för tiden och det gör ju att man är aktiv och aldrig står still det är inte förens man gått av man faktiskt märker hur trött man faktiskt är! :o Idag hade vi också 3 timmars is och en timmes fys och timmarna bara flög förbi :/ Imorgon är det sista dagen på lägret, lite tråkigt.. Menmen träningen fortsätter ju på torsdag så det gör ju inget haha :) Imorgon blir det sista dagen med den grymma träningsskivan vi har som är "made by Sandra P Högesjö" (som förövrigt är och kollar Rihanna konserten i Stockoholm..) Iallafall, det jag vill komma fram till är att det är samma låtar spelas om och om och om igen haha, men det gör ju inget så länge de är bra så! :)
När jag kom hem passade jag på att unna mig själv lite god kvällsmat!
Ikväll blev det min favorit yoghurt med massvis av urval av frukt och bär & såklart toppat med kokos! ♥ Som också är något som är underbart gott och passar nästan till allt! Om man vill kan man även toppa med crunchyflingor, för det är mycket mycket godare dock är det mycket onyttigare också. Men ibland slinker änna lite crunchy på också, för att göra det extra gott.
Mums
Ännu en till jätte snabbt och lättfixat litet avslut på dagen som även är SUPER gott! :D

Gör såhär:
- Häll upp din favorit yoghurt i ett glas eller djup tallrik eller vart du nu vill äta de i.
- Gör ett urval på dina favoritbär / frukter (jag valde kiwi, björnbär, hallon och vinbär)
- Toppa med något gott ev. kokos, russin eller dina favoritflingor. (om flingor tycker jag crunchy är godast)



Kom ihåg mig?