Time flies by, christmas is coming!

Nu känner man verkligen av att det börjar närma sig vintern. Hörde till och med några i klassen sitta och diskutera hur många dagar det var kvar till julafton idag... Det skrämmer mig att det verkligen inte alls är långt kvar eftersom det lät som att de kom fram till att de va cirka 37 dagar kvar eller något! Eftersom tiden har en förmåga att flyga förbi kommer det inte dröja länge innan man borde börja handla julklappar och göra i ordningallt inför julen. Första advent kommer ju vara här innan vi vet ordet av och sen kommer vi vakna upp, och märka att det är julafton! Då ska jag tänka tillbaka på denna stunden, när jag skrev detta och kanske då förstå hur fort tiden faktiskt går!
frost
frost

Bilderna är tagna medans jag stod & väntade på den försenade bussen. Hur fan tänker man när man är gammal, ute och cyklar i minus grader? Man har inte funderat över att de kan va halt, att man kan välta, trilla och göra illa sig? Haha sikken knäppgök! :D ♥ Jag insåg även idag hur SJUKT bra min mobilkamera är, bilderna är tagna med min 4s och de har ju verkligen kvalité om jag får säga de själv!
cykling

Igår efter träningen skjussade Michelle mig till Amanda, där jag även sov inatt. Vi kollade lite på TV, pluggade, lagade mat och bakade kokosbollar. Dock blev dem inte jättegoda eftersom de inte hade något smör så vi fick använda vanligt bregott smör. Det blev lite för mycket smak av salt, men doppade man dem ordentligt i pärlsocker smakade det endå hyfsat. :D Vi låg och pratade om allt, som vi brukar göra och timmarna bara gick, vi somnade inte förens klockan 3 och såklart bidrog det till att jag försov mig i morse hhaha (samma gamla visa, som jag alltid upprepar när jag sover hos henne) + att när jag till slut stressat sönder med att göra mig i ordning och slängt i mig mat för att hinna med rätt buss för att hinna i tid till skolan så var SÅKLART bussjäveln sen, som alltid när man ska åka kollektivt med Västtrafik. Menmen.. Amanda hade iallafall lyxdag idag eftersom hon inte började skolan förens kvart i 1 eller något. Själv började man ju redan halv 9, så det tar ju emot lite när man måste vakna och gå upp om den andra kan ligga kvar & dra sig hur länge man en känner för det... :/

mums
Efter att spenderat hela dagen i tråkiga skolan, ända tills 16, fullt med plugg, inlämningar som måste göras, prov som måste pluggas på och massa andra saker man måste hinna göra innan terminen är slut. Nu är jag hemma hos Oskar som jag inte har träffat på ett tag nu eftersom han alltid jobbar.. De tiderna jag är ledig -.- och jag tränar och går i skolan, de tider han är ledig.. Ah det är inte lätt men eftersom vi är så grymma o löser allt så blir det massa catch up när båda kan! Dock måste jag plugga en stund nu eftersom vi har en laborationsrapport som ska vara inlämnad imorgon innan klockan 00.00 + spanska och franska glosor tills på fredag som måste göras. Sedan har jag även prov i specialidrotten på måndag och sedan har vi lite extra "lite mindre" inlämningar som måste göras. Det är väl dags att jag säter igång nu, så man blir klar! (om det någonsin kommer att hända) :D ♥ Bäst att plugga nu på vardagarna så jag slipper ha mycket kvar att göra i helgen, eftersom då kommer jag inte ha tid eftersom då kommer all fokus framförallt ligga på tävlingen för att prestera så bra som möjligt på den!

Vi hörs trogna läsare, kram!

Jag cyklade till bussen hela förra vintern i flera meter snö. Nu när jag tänker efter undrar jag vad jag tänkte med. Var nära på att ramla och slå ihjäl mig flera gånger xD




Kom ihåg mig?