SNACKA OM PROPP-MÄTT! :O

Nu äntligen har jag fått sova ut, jag kände att det verkligen behövdes! Att vakna av sig själv och inte något alarm eller skräl kan ju vara något utav det bästa som finns, just att vakna och känna sig utvilad, känslan är obesktivligt skön. Man får ju passa på också, eftersom det inte är ofta man faktiskt får sova ut! Alltid massa saker man ska hinna med att göra, men inte idag inte! ♥

Igår var jag, Matilda, Sofia och Clara hemma hos Beata på tjejmiddag, eftersom vi nästan aldrig ses nu för tiden (eftersom alla går på olika skolor och bor på olika ställen) är det så himla mysigt när vi faktiskt hinner träffas och hittar på något. Det spelar aldrig någon roll vad vi gör, men det lyckas alltid bli lika mysigt. Matilda kom till ishallen efter min träning igår så vi gick tillsammans ner till Coop för att möta Beata, Sofia och Clara som redan var där & börjat handla maten som vi skulle laga. :D Vi köpte kött som vi stekte i ugnen, klyftpotatis, bröd & sallad och lite smått och gått att ha till. Till efterrätt köpte vi en massa frukt och marabouchoklad som vi sedan skulle göra Choklad fondue av! :D
Vi kom hem till Beata runt halv 8, då började vi direkt att fixa iordning maten, duka etc! Som vanligt när vi träffas så är det jag, Beata och Matilda som gör maten medans Clara & Sofia aldrig hjälper till utan leker med andras mobiltelefoner och tar kort etc. Menmen det är väl bra det med, för utan dem hade jag kanske inte haft några kort att lägga ut idag. Haha :D
Allihopa <3
Saknade vänner! ♥
tildis
Matilda skär upp bröd! :D
Laga mat
Lägg märke till att de INTE skymtas någon Sofia eller Clara i köket! ;) Som jag förövrigt sa! :P
<3
mat
alla
äta
Maten blev supergod och vi satt och åt i timtal & pratade hela kvällen, vi skulle ha kollat Idol med men det hann vi inte med, vi hann inget annat än att äta mat haha vi åt så vi nästan sprack. Men det gjorde absolut ingenting för Idol är värdelöst iår, blev förövrigt superglad över att sämsta André äntligen hittade sin rätta plats (utanför idol) hehe. :) Efter maten satt alla och jäste, bokstavligt talat & nu är klockan 12 och jag är fortfarande mätt hah! ^^
Till efterrätt skar vi upp lite olika frukter, vi hade ananas, mango, kwi & vindruvor.
Som vi sedan åt med Choklad foundue på marabou mjölkchoklad till. Det blev supergott! (y)
kocen
Laga
Mat
choklad
mums
Ser det inte gott ut? :D
LOVE
hihi
<33
Kvällen var sjukt mysig & den måste verkligen göras om snarast! :D ♥ Nästa gång planerar vi att vara hemma hos Matilda och få ansiktsbehandlingar eftersom hon går Spa, Hälsa och Friskvård så ska hon visa oss hur man ska göra och göra lite behandlingar på oss, med ansiktsmasker och massa mys! :) Jag läntar redan! Hoppas nästa gång blir snart & att det inte dröjer si sådär 1 år IGEN innan vi allihopa träffas!



Kom ihåg mig?