Ny dag --> Nya möjligheter

Rise and shine, nu är det dags för en ny dag och till det får vi nya möjligheter att göra maasssa kul! :D Idag bär det av till Uddevalla för läger, precis som igår så jag kommer väl hem runt halv 8 skulle jag tro. Som tur var kom jag upp i tid idag och INTE somnade om efter alarmet hade ringt så nu har jag tid att både blogga och göra mig själv en mumsig frukost! :D Till frukost idag blir det det absolut godaste och bästaste; stekt macka med (kokt) ägg och kaviar! :D Om man tycker bättre om stekt ägg går det minst lika bra att göra och lägga på mackan! Det är även bäst också om man inte är så förtjust i kaviar. För om man steker ägget med SALT och PEPPAR så får det mer smak än om man äter kokt utan kaviar!

Det allra viktigaste när man steker mackan är att man steker på LÅG värme en LÄNGRE tid. Istället för att fräsa på på högsta i 1 minut så den bränns och mackan blir helt hård och framförallt svart och smakar bränt haha. Ju längre mackan tar på sig att få sin gyllenbruna färg ju mjukare blir den när man äter den! :D Sen koka ägg kan förhoppningsvis alla så jag inte behöver skriva hur man gör! Eller!? Alexander Hellohf?:)
Här är iallafall resultatet, hoppas det inte bara är jag som tycker det ser lockande ut! :)
mums

jag kan koka ägg, om jag får instruktioner!!!

Men steka däremot ... ingen garanti att inget brandlarm går igång ;)

Sv; Alex.. Vi kan gå igenom detta på fredag! :D koka ägg måste man kunna! :D



Hahahahha får nog lära dig steka ägg med, eller så får du steka någonstans LÅÅÅNGT ifrån ett brandlarm! ^^




Kom ihåg mig?