Lyckan som uppstår när man får iPhone! ♥

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :D ♥ Fick nyss ett sms av pappa att min telefon har kommit fram till Posten nu och kan hämtas ut idag! :D Är huuur lycklig som helst, dels för att den har kommit och dels för att jag är ledig idag så tajmingen är ju perfekt med telefonen så jag hinner fixa iordning den tills imorgon så jag kan börja använda den så fort som möjligt! Äntligen blir jag av och kan lägga ifrån mig min spruckna och knappt fungerande iPhone 3G som följt med mig och varit med mig överallt i över 1,5 års tid!

jaa
Nu måste jag bara köpa något fett skal till... Vad ska man ha är ju frågan eftersom det finns så sjuuukt mycket att välja emellan. Men jag är ju SÅHÄR inne i "Amerikanska Flaggan" skal, så det kommer nog bli yttligare ett sådant.. Hihi! :D ♥
USAskal
Vi hörs senare, om jag har tid ikväll.. Hehe kommer ju ha GAANSKA fullt upp hihi! :D



Kom ihåg mig?