Lyckad dag!

Hejhopp alla glada! :) Dagen idag blev riktigt lyckad, pappa blev nöjd & glad över sin farsdags present! Började dagen med att väcka honom utan att han hade en aning om vart vi skulle, han fick göra sig i ordning och sedan åkte vi till Stenungsbaden. ^^ Där åt vi en lång underbar frukost och sedan gick vi ner till Spat och låg där i några timmar. :D

Nu efter att jag gått långpromenad med Asta står jag o mamma i köket och lagar mat! :) Idag står Honungsmarinerade kycklingspett, fullt med sallad och goda såser på menyn! Det ska bli riktigt gott :) Efter maten bär det av till ishallen för att träna bort allt man tryckt i sig under helgen. Hhehe! Tränade inte konståkning igår så det ska bli kul att träna idag, dock är jag lite trött efter att ha tagit de lugnt hela dagen, det gör en ganska mör i kroppen!

Ska bli riktigt skönt att kunna sova imorgon eftersom JAG har studie dag! :) Jag och resterande elever på Nösnäs slippeeer gå till skolan & kan sova tills vi känner för att gå upp! :) Ska bli superskönt! Kan ju inte klaga att vi slipper skolan imorgon eftersom vi först skulle haft prov på morgonen & sedan springa Beep-testet! :P hihi




Kom ihåg mig?